sobota, 17 listopada 2012

Candy rocznicowe na pierwsze urodziny bloga

Witam wszystkich serdecznie.

Mój koszyczek niedługo będzie obchodził pierwszą rocznice założenia. Dziękuje wszystkim zaglądającym na moją stronę, motywujecie mnie do pracy i utwierdzacie w przekonaniu, że ma ona sens. Wiele się od was nauczyłam za co jestem wam  wszystkim bardzo wdzięczna. W związku z tym postanowiłam zaprosić was wszystkich na moje Candy.

Jeśli prowadzisz blog o podobnej tematyce wykonaj poniższe kroki do 5 grudnia:

  1. umieść znajdujący się powyżej obrazek na swoim blogu wraz z linkiem do tego posta
  2. wyraź chęć zabawy, zgłaszając się w komentarzu

Nagroda owiana jest tajemnicą, mogę tylko zdradzić, iż będzie bezpośrednio związana z tematyką dołączonego obrazka i zostanie wykonana osobiście przeze mnie.


Zapraszam wszystkich do zabawy, losowanie odbędzie się 6 grudnia.

24 komentarze:

  1. no to chyba zgłaszam się pierwsza :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ogromna przyjemnością zgłaszam chęć udziału w zabawie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjmuję zaproszenie i z przyjemnością dołączam do zabawy :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również z przyjemnością się dołączam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością się dołączam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo uwielbiam do ciebei zagladac , tyle zawsze śliczności z papieru pokazujesz ,. .

    Zapisuje sie zwielka przyjemnościa ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zapisuję się. Gratuluję roczku i życzę wielu takich lat blogowania. Też niedługo będę miała roczek.

      Usuń
  7. szybciutko się melduję i wszystkiego naj... z okazji pierwszej rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego i dalszych ładnych prac zycze z okazji I rocznicy ja dopiero zaczełam blogowac i zapisuje sie tez

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się w kolejce i liczę na łut szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To będzie moje pierwsze candy;) Mam nadzieje, że jeszcze się można załapać;) Świetny blog na pewno nie raz będę go dowiedziała, zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewo zapisuje się na Twoje candy i również życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga oraz w tworzeniu pięknych prac:)
    Dziękuje za udział w zabawie podaj dalej i proszę Cię o podanie adresu na mojego meila bzik515@gmail.com
    Pozdrawiam Cię bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam po wyróżnienie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze życzenia urodzinowo- blogowe i...staje w kolejce po cuda:) jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejnych wspaniałych lat blogowania :)))
    Zapisuję się na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też z chęcią się zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! jak zabawa, to ja bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też się zapisuję!! pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja stanę na końcu. A co mi tam. przecież zawsze można poplotkować... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Już końcóweczka czasu ale zdążyłam z ogromną przyjemności przyłączam się do zabawy :) Gratulację i powodzenia na kolejne latka prowadzenia bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja też się może załapię :) Z chęcią zapiszę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń