niedziela, 17 sierpnia 2014

Kolejny kosz i przepis na sałatkę z ogórków i pieczarek.








Witam wszystkich serdecznie.Dawno ,oj bardzo dawno mnie tutaj nie było.Wakacje, to dla mnie mało czasu na robótki, w domu zawsze dużo gość,czas na przetwory , a na dodatek popsuł mi się mój stary,wysłużony  laptop,i wreszcie doczekałam się   nowego sprzętu.Powstał tylko koszyczek dla koleżanki na 25 lecie małżeństwa, powoli kończą się przetwory , i wreszcie będę miała czas na swoje przyjemności.
A pro po przetworów, podam Wam przepis na bardzo dobrą sałatkę z ogórków i pieczarek ,może komuś się przyda,
SAŁATKA;
4 kg ogórków,nie obierać,pokroić w plastry i zalać 9 szk wody i 1 szk soli , odstawić na 4 godz , odcedzić.
ZALEWA
1 kg cebuli pokrojonej w plastry,garść selera ,naci,też pokroić 2 łyżeczki gorczycy 6 szk cukru ,3 szk i trochę octu ,krótko zagotować.
2 kg pieczarek ,pokrojone w plastry, zalać wrzątkiem,poczekać 10 minut, następnie odcedzić.Wszystkie składniki wymieszać w misce,następnie napełnić słoiczki , zalać zalewą i pasteryzować 10 minut.Polecam , bardzo dobra , i wszystkim smakuje.
Pozdrawiam Ewa.

21 komentarzy:

  1. Piękny prezent!
    Sałatką mnie zaciekawiłaś. Robiłam podobną, ale bez pieczarek, za to dokładałam trochę startej marchwi. Musze spróbować, bo my pieczarkożercy hehe, w ogóle grzybożercy;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny koszyczek ,
    U mnie dopiero ogórki zaczęły rosnąć , zrobiłam parę słoiczków przyprawa Carry , mąż kisi w 5l butelkach , mam ochotę jeszcze zrobić z chili ,,jak nie zapomnę to spróbuje twojego przepisu , Pozdrawiam cieplutko ,,,

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczek przepiękny!
    Takiej sałatki nie znam, chętnie spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczek wygląda uroczo i spodoba się jubilatom na - o ile się nie mylę;), bo kawusia jeszcze nie dotarła tam gdzie trzeba - srebrne gody.
    Ciekawy przepis na sałatkę - nie spotkałam się z taką wersją.
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. kosz piękny ale o takiej sałatce nie słyszałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepis już zaisuję do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten kosz, a przepis na sałatkę zachomikowałam do wypróbowania! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny koszyczek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie się prezentuje
    Zapraszam serdecznie do mnie na konkursik w którym do wygrania poduszka sowa i zestaw kosmetyków :)) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy przepis-musze wypróbowac a koszyczek jak zwykle u Ciebie przepiekny:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za przepis. Właśnie go robię . Nareszcie coś innego, odmiennego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie ogórków i pieczarek , zapisuje przepis . Koszyczek cudny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Ewuniu :)) koszyczek i różyczki jak zwykle idealne w każdym calu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacja takie połączenie śliczniutki - Ewuniu droga pisałąm ci całkiem niedawno wiadomość na FB chyba przeoczyłaś to zaglądnij proszę bardzo cię 0 buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosz super , zmieniłabym tylko wielkość kokardy [ przysłania piękno koszyczka] , ale to moje zdanie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kompozycja!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodziutki koszyczek, akuratny dla dziewczynki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sałatki z pierczarkami jeszcze nie roiłam i chętnie bym spróbowała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny koszyczek , o takiej sałatki nie znam przepis zapisuje może jeszcze w tym roku uda się zrobić :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. koszyczek przepiękny Ewuniu a przepis porywam bo w mój gust smakowy pasuje
    Ewuniu myślę że znów gdzieśprzegapiłaś wiadomość
    nacisnij u mnie banerek v zjazdu dla tworczo zakreconych i tam poczytasz wszystko siędowiesz - buziaki slę Marii

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny koszyczek! Tego przepisu nie mam, więc go chomikuję.Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń