niedziela, 1 kwietnia 2012

Palma wielkanocna i armia barankow

       
 
 



 
Jak co roku ,w syna szkole jest organizowany konkurs na najładniejszą palmę wielkanocną.Przez trzy poprzednie lata syn zajmował jedno z pierwszych miejsc,i mam nadzieję ,że  w tym roku będzie podobnie.Trochę mu pomogłam przy robieniu kwiatków,i trzymam za niego kciuki.
Już ostatnie ozdoby wielkanocne,tym razem armia baranków stojących.Wzór zaczerpnełam od  Wiki z blogu Robótkowe szaleństwa,jej blog to kopalnia pomyslów ,i ciekawych wzorów,bardzo jej dziękuję ,bo dużo się od niej nauczyłam.
Dziekuję z miłe słowa i komentarze, które motywują mnie do pracy.Witam również nowe obserwatorki,bardzo się cieszę,że z dnia na dzień jest Was coraz więcej.Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

7 komentarzy:

  1. Piękne to Twoje stado baranków! Palma ma niezwykle duże rozmiary i jest wspaniałą ozdobą na święta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie mogę jakie baranki!! Super!! Szkoda że nie ma więcej czasu do świąt to może bym się i ja takich "naumiała" :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Baranki są wspaniałe:) Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. PALMA JEST ŚLICZNA, A BARANKI UROCZE.

    OdpowiedzUsuń